Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

ΠΡΟΣΩΠΑ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ





Α  

                                                                 ΟΙ ..ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ...ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!
Έκρηξη 2: ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ...ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1982 και μεγάλωσα στην περιοχή του Νέου Κόσμου όπου και κατοικώ μέχρι και σήμερα. Στα μαθητικά μου χρόνια πέρασα από το 92ο δημοτικό σχολείο, το 6ο γυμνάσιο και αποφοίτησα από το 6ο λύκειο Αθηνών. Είμαι πτυχιούχος του ΤΕΙ Χαλκίδας και συγκεκριμένα του τμήματος Διοίκησης επιχειρήσεων. Εργάζομαι από το 2006 στον ιδιωτικό τομέα και βιώνω όπως όλη η γενιά μου το νόημα της επισφαλούς εργασίας.
Η ενασχόλησή μου με τα κοινά ξεκίνησε από το 2000 ως μέλος της ΠΑΣΠ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ και στην συνέχεια εκπρόσωπος φοιτητών στο συμβούλιο του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, στο συμβούλιο της Σχολής Διοίκησης Οικονομίας αλλά και ως μέλος του Διοικητικού Συλλόγου φοιτητών της Σχολής Διοίκησης Οικονομίας. Από το 2007 είμαι εκλεγμένο μέλος του Εθνικού Συμβουλίου της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ...

Ως Πασόκα διερωτήθηκε τι ευθύνες έχει για τα χάλια που μας  έφερε το κόμμα της; Θα είχε ενδιαφέρον να μας το πεί..
 ΕΙΠΕ: «θέλω να προσφέρω όλες μου τις δυνάμεις, όλη μου την εμπειρία και όλη μου την θέληση στο:
Να γίνει Αθήνα μια όμορφη και βιώσιμη πόλη γεμάτη πράσινο, Να ανεβάσουμε όλοι μαζί αισθητά το επίπεδο ζωής για εμάς και τους συνανθρώπους μας.
Να παλέψω μαζί με τους νέους της γενιάς μου στην εξάλειψη των ανισοτήτων και των διακρίσεων στους δημοτικούς μηχανισμούς. 
Ερωτάται τι απ΄αυτά τα οράματα της νεαράς κυρίας   πραγματοποιήθηκαν ή έστω μπήκαν σε κάποιο λούκι;
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου